Where my heart is

Godmorgon !

Eller riktigt såhär länge har jag egentligen inte sovit men visst är det gott att sova ut nu när det är sommarlov! Planerna för idag är väl inte så fullspäckade , jag ska klippa gräset hos min farmor sen blir det väl till att ta det lugnt och gotta sig i det fina vädret! Jag skriver lite mer senare för nu ska jag äta frukost och sen åka och köpa lite behövligt smink! Byebye

Föressten så var det inte fyra bröllop och en begravning igår utan den kommer idag istället såg jag och mamma "Där mitt hjärta finns!" en jättebra film ! och jag har kommit på att jag faller för killar i mörkt krulligt hår!? haha


Kommentarer
Postat av: Sandra - Piffad

SV: Samma här :) så snyggt alltihop

2010-06-15 @ 13:04:17
URL: http://piffad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0