shop shop

Slänger in lite bilder på kläder som jag kanske kommer köpa snarast ! ;) vill iallafall ha dom , hehe. Snart blir det att kolla Fyra Bröllop och en begravning , underbar film !

Fint linne att ha i höga shorts ! Speciellt mina leopard shorts som jag väntar på som kommer med posten förhoppningsvis imorgon :)

 



50% på Monki , nästan värt att köpa dom för att dom antingen är så fruktansvärt fula eller så grymt coola! Det är frästande må jag säga


Skor Från Din Sko . Går väldigt sällan i högklackat men gillade verkligen dom här på något konstigt sätt , finns i svart också och kostar just nu 199 kr


Linne från HM som kostar 49,50  , två ord , VILL HA !


Älskar den här "transparent" trenden som kommit nu , tycker den här skjortan från monki får ett + i kanten

Bara för att jag har kollat efter denna blusen så extremt länge (garden collection) så är det nästan värt att köpa den! Endast 149 kr på HM !

Det var allt :) hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0